۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۳۱۵۸۷
مدیرکل بحران استان تهران با اشاره به اینکه مردم نباید به شایعات توجه کنند، گفت: پیش‌بینی زلزله یا فعال‌شدن گسل‌ها امکان‌پذیر نیست.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، حسین الماسی درباره آخرین تمهیدات اندیشیده‌شده برای زلزله 5.2ریشتری ملارد که در مرز استان تهران و البرز به‌وقوع پیوست اظهار کرد: جلسه کمیته اضطرار و مدیریت بحران تشکیل شده و تمام دستگاههای ذی‌ربط آمادگی خود را اعلام کرده‌اند.

وی تأکید کرد: تمامی دستگاههای ذی‌ربط به‌ویژه هلال احمر، اورژانس، شرکت برق، آب، گاز و ... در استان تهران در آماده‌باش کامل هستند.

مدیرکل بحران استان تهران تصریح کرد: آقای استاندار نیز اعلام کرده که اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران طی این دو روز در آمادگی کامل باشند و امیدواریم مردم نیز به شایعات هیچ توجهی نکنند.

به‌گفته الماسی، پیش‌بینی زلزله یا فعال شدن گسلهای دیگر امکان‌پذیر نیست اما شرایط عقل حکم می‌کند که مردم نیز در این ساعات آمادگی خود را حفظ کنند.

وی به مردم برای ساعتهای آتی توصیه کرد: مردم استان تهران نیز به حفظ آرامش و خونسردی بپردازند و حتی المقدور کنار پنجره‌ها، کابینتها یا اجسام سنگین استراحت نکنند؛ قطعاً اگر مشکلات و احتمالاتی باشد از طریق مبادی مستند اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیرکل بحران استان تهران تصریح کرد: مردم اقلام مورد نیاز اعم از کنسرو، پتو، لباسهای گرم، رادیو و ... را در دسترس داشته باشند؛ شهرداری و دستگاههای ذی‌ربط نیز تمام امکانات را مدنظر قرار داده‌اند و اماکن ورزشی نیز آماده پذیرایی از مردم در صورت بروز زلزله احتمالی است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر